úterý 29. října 2013

Balzámy na rty

Jestli mám něčeho fakt hodně, tak různých matlátek na pusu. Měla jsem v plánu nafotit všechny, ale když jsem je ze všech kabelek nanosila na jednu hromadu, zjistila jsem, že tudy cesta nevede. Mám jich tolik, že bylo potřeba je rozdělit na skupinky. První skupina jsou balzámy, které nejsou tónovací (těch barevných mám podle všeho totiž nejvíc, skoro bych řekla ostudně moc:-)). Těch netónovaných mám sice taky víc, než potřebuju, ale ještě to není taková tragédie, navíc bude zima, takže se to hodí (a proto jsem si objednala ještě tenhle ťuťu předraženej Skin Food - ale zase tam jsou dva vzorečky, nekup to).
Takže tohle je moje aktuální sbírka obyč balzámů:

Když na ně tak koukám, dva mám fakt ráda, tři jsou fajn, ale už si je nekoupím, a dva mě hrozně štvou, ačkoli ani nevím, proč. Ale od začátku...
Labello Oliva a citron - stál cca 35 korun někde v Tescu ve slevě, tak jsem si ho vzala. A je to přesně takový průměr, jak jsem čekala (tak proč si ho kupuješ, ty jedna?). Voní docela hezky, ale ne úplně přírodně, hodí se, když nemám rty nějak extra popraskané. Když jsou popraskané, sahám po jiných, protože už jen ta vůně citronu mi připomíná, že by to mohlo štípat (jasněže to citron nevidělo ani z vlaku, ale co kdyby...) Ubývá pomalu (paradoxně mě to štve, už bych ho ráda doplácala) a prostě je mi protivej (ale nevím, proč vlastně, je to prostě průměrnej průměr).

Auraté Basic - tohle je sranda věc, jestli si to dobře pamatuju, zapomněla jsem si jednou vzít mazadlo na rty -  a já jsem pak hrozně nevrlá, tak mi muž chtěl pomoct a koupil mi v Penny marketu dva tyhlencty balzámy, stály dohromady myslím 30 korun nebo tak nějak. Vypadá nic moc, ale je celkem fajn, vůně ujde, funguje, jak má, ale až ho vymažu, už ho nechci, protože jsem povrchní a prostě se mi nelíbí, jak vypadá.:-)

Helle med - můj oblíbenec za 25 ká čé. Je hodně vazelínový, vhodný na zimu, v létě se roztíká. Voní krásně po medu, připomíná mi, když jsem byla na základce na horách s našima, mamka mi tím matlala hubu každou chvíli, aby mi nepopraskala. Díky, mami!:-) Mám ráda všechny jejich ,,příchutě", ale med kupuju nejčastěji. Jediná nevýhoda je, že hodně rychle ubývá.

Balea Young Sweet Wonderland - nevím, jestli se ještě prodává, ale stál kolem 30 Kč v DM. První překvapení bylo, že je tyčinka hnědá, a druhý bylo, že voní jako chemická čokoláda. Nijak mi to neva, na mazání doma dobrý, ale popraskanou pusu to nezachrání. Pozitivní je, že ta hnědá na puse není vidět, to se mi celkem ulevilo.:-) Doplácám, ale už bych ho nechtěla, víc mi sednou mastnější věci.

Lip Balm Vanilla se zebrou - můj druhý oblíbenec je z HM. Má superbezva obal, krásně vanilkově voní, má krémovou konzistenci a stál asi 50 Kč. Používám ho jenom doma kvůli kelímkovému balení a sahání dovnitř rukama. Koupím si ho znovu, jestli na něj narazím, takovýhle stylový kraviny prostě můžu.

Balea Urea - koupeno díky tomu, že tělové mléko ze stejné řady mě svého času nadchlo (teď už se mi omrzela ta vůně). Používám na noc, protože zanechává trochu bílý rty, jinak je to příjemnej voňavej krém, můžu ho doporučit, ale nějakou dobu si ho určitě nekoupím, protože musím domazat všechny ty propadáky.:-)

Lip Balm Wild Vanilla - největší propadák. Doslova. Je to obr balzám, velkej jako lepidlo (docela tak i vypadá). No ale hlavně, já tam žádnou vanilku necítím! Dělá na puse hezkej lesk, to jo, na přemáznutí přes den to jde, ale já jsem chtěla vanilku a tam jsou nějaký kytky nebo co... ta vůně mě úplně otrávila a používám ho s nějvětším sebezapřením, ačkoli funkční docela je. Jenže ho budu mít asi až do smrti. Achjo. Z HM za 80 Kč.

Co se týče mých plánů na další nákupy, až dodělám jeden z těch otravných nemizích balzámů, mám v plánu si koupit měsíček nebo mandarinku s vanilkou od Alvedre. Ale dřív ne. Dřív ne, Nelo!

Žádné komentáře:

Okomentovat