úterý 29. října 2013

Lavera zjemňující hydratační fluid pro mastnou pleť (BIO máta & BIO lopuch)

Aby bylo jasno, já nepoužívám pleťové krémy. Nikdy. Měla jsem jich spousty, od drogerky přes lékárnu do parfumerie, ani jeden mi nevyhovoval. Slavný Normaderm od Vichy mi navíc šmahem zařídil sezení u mojí kožní, která toho ví o mojí kůži ještě míň, než já, takže jsem to pak vzdala. S krémy i s kožní.
Abych vás uvedla do obrazu. Akné se mi udělalo kolem někdy ve dvanácti, dva roky jsem s tím zápasila, pak mi obvoďák napsal nějakou vodičku, ta mi zabrala a byl pokoj. Když mi bylo patnáct nebo šestnáct, začala jsem brát antikoncepci, protože jsem měla vážnou známost:-D, a asi do dvaceti byl klid. Jenže pak jsem antikoncepci vysadila a už to jelo. A jede pořád. Ne že bych vypadala jako ve dvanácti, to chraň Bůh, ale žádná hitparáda to taky není. Hlavu abych si myla každý den, obličej mastný a každý den je tam nějaký to překvápko. Zkoušela jsem, a pořád zkouším, co mi příjde pod ruku. Teď naposledy jsem si pořídila Glyco A. No a k tomu se právě hodí nějakej ten krém, protože Glyco skoro všechny vysušuje. A horší než akné pod makeupem už je jenom akné a šupinky kůže pod makeupem. No a protože bych ráda do svého arzenálu postupně přidávala bio a přírodní věci namísto chemie, začala jsem právě krémem.
On to teda není úplně krém, spíš fluid. A tady je:

Přidat popisek

zadní strana - i holky z Elle mu fandí:-)
Co se týče konzistence, vyhovuje mi maximálně. Co se týče vůně, ta se mi moc nezdá. Je trošku nasládlá, možná to dělá ten lopuch. Líbilo by se mi víc cítit mátu. Jinak funguje jak má, neucpává póry, nemám šupinky, nejsem přehnaně mastná, pod makeupem se nedrolí, je bio, zdá se, že vydrží dlouho, má bezva pumpičkový balení... jako jo. Až na tu vůni teda. Sehnat se dá v DM nebo různě na internetu za cenu kolem 250 Kč/30 ml.

Žádné komentáře:

Okomentovat