úterý 29. října 2013

Oční krém Nivea Visage Q10 plus proti vráskám

Já jsem na oční krémy nikdy nebyla, jenom jednou jsem si objednala nějaký gel od Avonu a ještě pořád leží někde v šuplíku, hrozně lepil. Před dvěma lety jsem byla na laserové operaci očí a od té doby mám citlivné jak oči, tak i oční okolí, hlavně na kouř. No a tak jsme jednou byli na návštěvě u rodičů, to většinou obnáší i návštěvu místního lokálu, kde se dají potkat skoro všichni mí kamarádi z mládí  (sedí tam celej týden jak je rok dlouhej, neuvěřitelný!). Skoro všichni tam kouřili, jako vždycky, a já jsem pak přišla k našim vysušená jak švestka. Po odlíčení očí mě pnulo okolí očí, tak jsem vyhrabala mamky oční krém a tradááá... mám ho dodnes.:-) Je tedy primárně pro jinou cílovou skupinu, ale mně to neva, potože mi prostě sedí a basta. Ale až ho vyplácám, koupím si něco bio.

Je ho 15 ml a vydrží dlouho, konzistence je akorát, ani moc gelová, ani moc hutná, nijak nevoní  (nebo to necítím), že by pomáhal proti vráskám jsem si nevšimla, ale pěkně hydratuje a to mi stačí. Dá se koupit skoro všude v drugerii i na netu, například na parfums.cz za 187 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat