středa 30. října 2013

Jak jsem k oplácanosti přišla (a co s tím hodlám dělat)

Ještě to nevíte, ale řadím se do kategorie žen s křivkami (jenom ty křivky mám na špatnejch místech:-)). Do devatenácti jsem měla postavu jako lusk, ALE! nevěděla jsem to. Kam až moje paměť sahá, považovala jsem se za tlustou, pořád jsem řešila, jak by bylo fajn zhubnout a co si nemůžu dovolit nosit. Tenhle můj pohled vůbec nekoresponduje s tím, co vidím na fotkách. Byla jsem moc hezká a štíhlá. Hezká jsem pořád, ale teď už ta kila navíc fakt mám. Nutí mě to k zamyšlení, proč jsem se tolik let zbytečně trápila, když bych se měla začít trápit leda tak teď... Možná je to tím, že moje máma pořád dietovala, ačkoli měla danou takovou tu slovanskou postavu, velký prsa, štíhlej pas, velkej zadek (ty prsa jsem teda nepodědila, sakra práce)... a nikdy se jí to nepovedlo, takže každý moje kilo kritizovala, asi abych v dospělosti nemusela řešit, co ona. Haha...
No ale proč vám to vykládám. Protože bych chtěla zhubnout a být se svým tělem spokojená. Nedrasticky a dlouhodobě. Protože na 168 cm vážím 70 kilo a to už je moc. Někomu by mohlo připadat moc i 60, ale já jsem vypadala nejlíp, když jsem měla 58, takže tam bych se ráda dostala. Budu spokojená, když to bude do léta, ale pár kilo bych ráda ztratila do února, kdy se moje milovaná sestra vdává v nádherném hotelu u moře, což je príma záminka pro opalovací dovolenou v zimě. No a přece se nebudu opalovat tlustá.:-D
Můj problém je, že miluju jídlo a nemám ráda sport, ale jako ani trochu.:-) Polehčující okolnost: mám ráda jakékoli jídlo, takže i to zdravé. První etapu hubnutí začnu v pátek 1. listopadu a skončím 1. února. Slibuju si od toho alespoň 6 kilo dolů (ale kdyby to bylo 10, byla by to krása). Zatím se pomalu připravuju na zdravější režim, jak uvidíte v následujícím článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat