čtvrtek 14. listopadu 2013

Jak jsem si vymyslela masku na vlasy

Už jsem se trochu vzpamatovala z nemoci, ale pořád ještě jsem doma a trochu se nudím. Protože už netrávím veškerej čas na záchodě, řekla jsem si, že by bylo fajn vypadat zase jako člověk, tak jsem si dala pleťovou masku, nabarvila řasy, udělala pedikúru a nehty a přemýšlela jsem, co dál. Vlasy přece! Protože jsem si někdy loni dala předsevzetí, že doma nebudu mít už nikdy víc než jednu masku na vlasy (vzniklo to tak, že se naše tehdy ještě bytová pidikoupelna ukrývala pod nespočtem půllitrovejch pikslí Absolut repairu, MilMilu, býčích koulí a Kallos Latte a tehdy ještě přítel se začínal bát o moje duševní zdraví). Nakonec jsem všechno spotřebovala nebo prodala a na vaně jsem měla pikslu jen jednu (jen jednu masku, dalších věcí samozřejmě mraky). Jenže se stalo to, co jsem myslela, že ani není možný - masku jsem vypotřebovala. Jupííí! Ne že by nebyla dobrá, byla, ale ty obr balení mě trochu přestaly bavit, skoro rok pořád stejná vůně ve vlasech... Teď se rozmýšlím, jakou další koupím, trochu přemýšlím nad Macadamií nebo něčím nóbl od Kérastase, ale ještě jsem se nerozhodla, takže teď masku nemám. A co udělá chytrá holka, co chce mít hned teď na hlavě masku a nemá žádnou kelímkovou?? Ááno, vyrobí si ji. Trochu jsem teda švindlovala a jako základ jsem použila kondicionér, ale to si myslím, že se může.:-)

Pro úplnost, moje vlasy jsou delší, odbarvované, husté, ale lámavé, vysušené v délkách, mastící se u hlavy.

Můj postup:

1) Nejdřív si promasíruju pokožku hlavy vlasovou vodou nebo tonikem. Já teď používám lopuchovou od Luny (22 Kč), ale myslím, že je to celkem jedno. Jde o to prokrvit pokožku, aby vlasy rychleji rostly.


2) Když mi hlava trošku uschne, vyčešu si vysoký culík (čím výš, tím líp). Použiju froté gumičku.

3) Umíchám masku: do misky dám jako základ keratinový regenerační balzám od Bione Cosmetics, přidám lžičku medu (nejlíp domácího), pár kapek oleje (nejlíp bio), co mi zrovna příjde pod ruku (použila jsem meruňkový) a ještě tam plácnu půl lžičky kokosáku (taky bio). Rozmíchám tou lžičkou od medu.:-))

4) Namočím si culík od gumičky dolů a nanesu část masky. Potom rozčešu Aqua splashem, aby se maska dostala všude, a nanesu zbytek. Potom culík zamotám do igelitovýho pytlíku, zagumičkuju, a tím mi vznike vysoce elegantní pytlíkový drdol. Nechám na hlavě jak se mi chce, většinou tak hodinu.


5) Ve sprše smyju šamponem Bione z keratinové řady, znova už kondicionér nedávám. Až mi vlasy trochu proschnou, nastříkám do nich bezoplachový kondicionér zase ze stejné řady Bione. Potom vyfoukám, suché vlasy ještě trochu doupravím olejíčkem (jakýmkoli, já použila Mythic Oil).




Výsledek: Obecně jsem s řadou přípravku Bione Cosmetics hodně spokojená, dělá mi fakt hezké vlasy, mám pocit, že se i méně lámou, takže tahle maska byla jenom taková vylepšená verze. Vlasy jsem po ní měla hebké a voňavé, šly dobře rozčesat, prostě pohodička. Na druhou stranu to není nic, z čeho si člověk padne na zadek, dobrá kupovaná maska umí to samý, jenže není nad ten pocit, že jste si to umíchaly samy a je to skoro samá příroda.:-)

Co se týče ceny Bione kosmetiky, myslím, že jeden produkt stojí kolem 80 korun. Za ty peníze je to paráda. Jestli se mi někdy podaří vypotřebovat bezoplachový kondicioner, určitě si koupím vlasovou regeneraci, zajímalo by mě, v čem je rozdíl. Mají i vlasovou vodu, tu si pravděpodobně taky koupím, až dodělám Lunu, a vůbec, všechny řady a produkty najdete tady. Koupit se dají v Tetě a podobných malých drogerkách (ale co se týče pleťové kosmetiky, to už taková sláva není, měla jsem pleťovou vodu a krém a spíš  průměr).




Žádné komentáře:

Okomentovat