pondělí 18. listopadu 2013

Listopadové radosti

Měsíc je sice teprve za polovinou, ale já už jsem si stihla udělat radost hned několikrát (aby ne, za ty dva týdny marodění si rozhodně něco zasloužím:-)).Většinou se jedná o roztomilé maličkosti nebo o výhodné kaufy, ale radost mám velikou opravdu ze všeho.





Největší zastoupení má Marks and Spencer, tak začneme u něj. Nákup v M&S je pro mě takovým malým svátkem. V Brně jsou (mám pocit) jen dvě prodejny, z toho ta v Kampusu myslím nemá oddělení potravin a vůbec je mi mnohem míň sympatická, než její sestra v Olympii. A Olympii já nerada, takže se tam ocitnu průměrně dvakrát ročně, většinou když manžel potřebuje novou garderóbu... a za odměnu si nakoupím pár blbinek právě v M&S. Oblečení mě tam moc nezajímá, čas od času si tam koupím kalhotky, ale v oddělení potravin bych byla hodiny (naštěstí zrovna v Olympii je oddělení potravin opravdu malinkaté, moje peněženka si může oddechnout). Kromě nostalgie po Anglii (chvilku jsem tam žila a čaje na obrázku jsou první, které jsem si v Londýně koupila) mě tam táhnou i stylové obaly.

Na obrázku vidíte cider v láhvi s ptáčkem, koupila jsem jen jednoho a teď mě to hrozně štve, protože za á je to nádhera a za bé byl ve slevě a stál kolem 48 korun. Tak si ho šetřím a zatím se na něj chodím koukat. Pamatuju se, že nechutná úplně jako klasický točený anglický cider, ale pořád o hodně lepší než české jakožecidery.

Zelený čaj s jasmínem je fairtrade, má krásnou papírovou krabičku a je v něm 20 sáčků. Vždycky si kupuju víc balení, protože je to můj nejoblíbenější čaj.

Čaj s citronem, zázvorem a ženšenem je ideální na zimu, je docela silný, protáhne i nos:-). Ideální při nachlazení nebo po návratu z procházky.

Tyhle čaje stály po 43 korunách, obecně čaje v M&S stojí od 40 do 60 Kč a stojí za každou jednu korunu, já už kupuju čaje jenom u nich, protože jsou nejkrásnější a návštěvy vždycky při vybírání žasnou.:-) Samozřejmě jsou výborné i chuťově. To mi připomíná, neviděly jste někde hezké plechovky na čaj? Manžel pije černý čaj na hektolitry a ty jeho škaredé krabičky mi kazí čajovou výstavku, tak bych mu to ráda nasypala do plechovky, ale zatím mi žádná nepadla do oka.

Sladkou tečkou na závěr jsou karamelky... chutnají výborně, ale jsou s umělým sladidlem (toho jsem si přes roztomilou krabičku ani nevšimla). Umělým sladidlům moc nefandím, ale zatím jsem vycucala stejně jenom dvě, tak se to snad snese:-)). 

Vedle karamelek leží malinké červeno/vínové baňky z Tesca, stály kolem třiceti korun, už si přesně nepamatuju, ale budou krásný na našem pidistromečku v květináči (dostaneme ho od táty, naši mají totiž les, a pak ho tam zkusí zasadit zpátky, jestli se ujme). Umělé stromečky bojkotuju, to bych radši neměla žádnej.

Nad baňkama je mini pilníček se zelenými puntíky do kabelky za 25 Kč v drogerii Teta.

...A nad pilníčkem můj Skinfood balzám z Ebay za 90 ká čé, co má vonět jako meloun a přitom tak vůbec nevoní. Voní jinak, ale nevím jak tu vůni popsat. Obal má krásnej, trošičku tónuje, na puse příjemnej, ale ta vůně, to mě teda naštvali. Ještě že jsem dostala jako bonus dva vzorečky (Honey cream a  Black Egg bázi - tu vidíte na fotce, Honey už jsem vyplácala a honem jsem si musela objednat ještě dalších 5 vzorečků, jak jsem byla spokojená).

Nahoře vidíte kapky Renol a Gynex od frmy Energy, které jsem si koupila od jedné moc milé paní, u které jsem byla na masáži a která při té masáži poznala, s čím mám v těle problémy a že jsem brala dlouho antikoncepci a pak jsem ji vysadila. A to mě vůbec neznala!! Tak mi na různé moje holčičí neduhy doporučila tyhle dvoje kapky. Začala jsem je brát teprve včera, ale podle recenzí na netu by to opravdu mohlo fungovat a popravdě do toho vkládám docela velkou naději, protože by to mělo účinkovat skoro na všechno, co mě trápí. Za tři týdny dám vědět. Jedny stojí 429, na netu se dají sehnat i levnějí.

V lékárně jsem dostala vzoreček makeupu Toleriane Tent od La Roche, bohužel v odstínu 03, což je na mě moc tmavé, tak si musí(m) počkat, až se vrátím z dovolené. Ráda ho vyzkouším, protože La Roche mi zachránil obličej a co se týče lékárenských značek, je to můj favorit, ale abych začala používat tekutý makeup, to by to musel být opravdový zázrak.

Překvapení měsíce pro mě byl vzoreček toaletky Ocean Lounge od Escady. Dostala jsem ho k nákupu na Parfums.cz a ačkoli mi většina Escad voní tak trochu kolotočářsky (třeba Desire me mě spíš dusí než že bych po něm desire), tahleta mi voní jako ananas (ale ve složení nikde není). Je to už podle názvu vůně spíš na léto, a na to, jak málo drží, se mi zdá zbytečně drahá, nicméně na dovolenou si vezmu vzoreček a do léta si to pak můžu rozmýšlet. Koupila bych si i sprcháč, když bych neměla racionální pravidlo (a možná trochu nějakej blok), že za sprcháč nedám víc než 60 korun.

Všechny tyhle poklady jsem naskládala na knížku/kuchařku Jezte česky aneb Rok v naší kuchyni. Tu jsem si jako novinku půjčila v knihovně (obnovení průkazky bylo nejlepší investicí letošního roku). Kuchařka je vizuálně hezky zpracovaná a myšlenka používání lokálních potravin je mi moc sympatická. Některé recepty určitě vyzkouším, ale jinak se mi zdálo, že je tam receptů málo a moc ostatního povídání, takže si ji do knihovny nepořídím.

Předposlední položkou jsou voňavé svíčky Ikea, kus za 30 korun. Bílá voní po vanilce, na červené je vyfocený rybíz (ale vůně podle mě není typicky rybízová, nicméně i tak voní hezky). Vydrží prý hořet 30 hodin, to zatím nemám ověřené. Na voňavé svíčky moc nejsem, zvlášť ne na ty, co stojí od stovky výš (fandím spíš aromalampám), takže tohle mi přišlo jako fajn změna do obýváku za pár korun na dlouhé zimní večery... navíc ta vanilka voní prostě božsky.

A poslední a nejnovější moje radost jsou nové boty na cvičení. Protože jsem nikdy moc necvičila, měla jsem tenisky ještě ze střední a trochu už jsem se za ně začínala stydět. Ne že by byly zničené, ale rozhodně nebyly kdovíjak trendy, tak jsem si je nechala na chození se psem (většinou chodíme do lesa a semtam to střihnem přes zablácený pole), a objednala jsem si nové. Protože nejsem žádná velká cvičenka, chtěla jsem pro začátek kvalitu za co nejrozumnější cenu a vybrala jsem si tyhlety:
Zdroj
 Ve skutečnosti vypadají mnohem líp a já se těším, až je zítra vyzkouším.



 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat