středa 27. listopadu 2013

Jak jsem si koupila trampolínu

Znáte ten pocit, když vám život začne připadat moc předvídatelný a stereotypní? Přesně takový pocit jsem měla, když jsem byla před čtrnácti dny nemocná (jenomže ono to fakt předvídatelný a stereotypní bylo). Tak jsem vymýšlela, co nečekanýho, zábavnýho a nudu ubýjejícího udělám. Když se musí člověk držet maximálně deset metrů od toalety, není to jen tak, vymyslet něco převratnýho. Ale máme internet, žejo. Tak jsem brouzdala a brouzdala a dobrouzdala jsem až na eshop s trampolínama. Moje první myšlenka byla trochu megalomanská, řekla jsem si, že objednám tu čupr obří trampolínu, co si na ní nikde nemůžu zaskákat, protože tam můžou jenom děti do dvanácti let (nebo něco podobnýho). Pak naštěstí zvítězilo moje racionální já... naše zahrada zatím vypadá jako holá zablácená pláň, sotva jsme se nastěhovali do novýho domu a venkovní věci budeme řešit až po zimě, takže bych si ji neměla kde postavit, navíc skákat v mraze asi stejně není nic moc. Oká, takže musí být malá, aby se vešla do obýváku a zároveň se dala kdykoli přemístit nebo uklidit. To už pak moc možností nezbývalo... a objednala jsem krasavici InSPORTline o průměru 96 cm. Byla za hubičku, 600 i s poštou, takže už mi zbývalo jen počkat na pošťáka a pak už skákat o sto šest. Když přišla, byla jsem nadšená. Není moc těžká (kolem 6,5 kg), zvládla jsem ji smontovat sama (no, smontovat, stačilo tam přidělat nožky) a dá se šoupnout pod gauč. Co se týče skákání, nejsem zrovna znalec, ale jednou jsem byla na lekci trampolínek (jumping) a tam nebyly trampolíny tak tvrdé, jako ta moje, ale to bylo možná tím, že byly za á trochu vyskákané a za bé o něco větší. Tak teď skáču! Skáču si jen tak na písničky, nebo cvičím podle videí na youtube a někdy na ní jenom tak skočím, chvilku třeštím a pak pokračuju v práci. Pod gaučem zatím uklizená nebyla a jsem moc ráda, že ji mám. A moje potenciální děti jednou budou určitě taky rády.:-)

 
moje osvícený foto se stínem


Zdroj
P.S.: Svoje jídelníčky teď nějakou dobu psát nebudu, jak už jsem říkala, zhubla jsem teď za krátkou dobu poměrně hodně, mám po nemoci stažený žaludek, jím málo a hubnu dál. Nechci nikomu dávat špatný příklad, takže začnu psát jídelníčky, až budou zase vypadat normálně.

Žádné komentáře:

Okomentovat