čtvrtek 31. října 2013

Moje kosmetická taška

Dekorativní kosmetiku používám, protože musím, a nijak extra si ji neužívám, ani nemám doma pět krabic očních stínů. Pro běžný provoz, což je asi tak 360 dní v roce, mi stačí, co mám v kosmetické taštičce. Mám samozřejmě i pár rtěnek, očních stínů, makeupů a pudrů, ale to je většinou pozůstatek nákupní mánie před plesem nebo svatbou a ráda bych se toho všeho zbavila, jen je mi líto to vyhodit, tak to zatím mám v jedné krabici od bot - od mých balerín č. 38, takže je ta krabice docela malá.:-), občas se tím prohrabu a uvědomím si, že vážně nic z toho nepotřebuju, zase ji uklidím a čekám, jestli se třeba nevypaří nebo jestli mě nepopadne touha nosit kouřové oči a/nebo rudou rtěnku.
Všechny produkty v mé taštičce prošly důkladným testem, část z nich mám už po několikáté, něco už si nekoupím, ale obecně jsem spokojená a nemám chuť následujícího čtvrt roku nic kupovat (kromě řasenky, ta asi nevydrží tak dlouho). Ještě bych ráda podotkla, že taštičku mám z Bijou Brigitte, stála kolem 250 Kč a hrozně hrozně se mi líbí.
Takže tradáááá......
Všechno, co potřebuju


Protože dekorativku moc neprožívám, nefotila jsem fotky odstínů na ruce, na puse ani na oku, pokud by někdo měl zájem o bližší info k čemukoli, můžu poskytnout, tohle je spíš jen tak na čumendu.

Malovadla:

 Loreal True Match Minerals

Nejdůležitější je pro mě makeup, protože moje pleť od vysazení antiko dělá psí kusy. Používám Loreal True Match Mineras v odstínu Golden Ivory, ale tahle informace je vám asi k ničemu, protože se přestal vyrábět a už se skoro nedá sehnat (na feelunique ještě jo, ale těžko říct, jak dlouho, já mám ještě jedno balení do zásoby a pak chca nechca musím najít náhradníka). Používala jsem tenhle makeup skoro 5 let, takže mě to hluboce zasáhlo, ale co se dá dělat. Perfektně mi sedl odstín, nezhoršoval mi pleť, nevysušoval, neleskla jsem se ani jsem nevypadala jako omítka, dobře kryl, vypadal přirozeně, jednoduše se nanášel a byl u něj štětec. No prostě jsou blbí, že ho zrušili. U minerálních makeupů  bych ráda zůstala, mazací nejsou nic pro mě (zkoušela jsem si koupit Revlon Colorstay a to je teda něco...).

Dermacol cover

Druhá velice důležitá věc pro mou crazy pleť. Dermacol Cover používám jako korektor, když je mý pleti nejhůř. Odstín nemůžu najít, ale je to jeden z těch nejsvětlejších. Kryje opravdu perfektně, je voděodolný, jenom ta tuba se mi vždycky zlomí a pak to všude špiní (tohle balení zatím drží). Ještě nikdy jsem ho nevyhodila kvůli tomu, že by byl vypotřebovaný, vždycky kvůli tomu, že se rozpadl. Dermacol by měl zvážit nějaké mini tubičky z lepšího materiálu. Jinak jsem ale spokojená moc, dá se s ním zakrýt opravdu všechno (a to ani nepoužívám štětec, normálně to šmrdlám prstama). Jenom bych ho nedávala pod oči, myslím, že by vysušoval. Používám ho stejně jako makeup už několik let a asi ještě hodně dlouho budu, nemám v plánu měnit, vyhovuje mi na sto procent. Stojí kolem 120 korun a vydrží snad sto let, když si dáte pozor na pixlu.

Rimmel Match perfection

O tomhletom korektoru a rozjasňovači jsem četla oslavnej článek u někoho na blogu, tak jsem si řekla, že rozjasněné oči nemůžou být na škodu, cena byla kolem stovky, takže jsem neváhala a už byl můj. Koupila jsem si ho asi před měsícem. No a jako... obešla bych se bez něj. Já svoje vrásky nijak nepozoruju, žiju v iluzi, že skoro žádné nemám a když jo, tak jsou od smíchu... no ale když si dám pod oči tenhleten vynález, najednou si těch vrásek všímám... a to pod něj používám krém. Tak nevím, kde jsem udělala chybu. Občas si ho i tak pod oči opatrně naplácám, občas ho zkusím použít jako rozjasňovač, ale hodnotím to slovy škoda peněz. Už si ho nekoupím a ani nic podobnýho. Aspoň pak budu mít v taštičce víc místa.:-)

Tvářenka z HM odstín Sweet Rose

Už vůbec nevím, proč jsem si kupovala tvářenku v obchodě s oblečením, ale je to tak. Dost dlouho jsem používala tvářenku z Alvedre, ale ubývala docela rychle a ke konci se vždycky rozbila na pidičástky a zašpinila mi kabelku, taštičku, někdy i oblečení, a to se mi moc nelíbilo. Tak jsem si jednou koupila tuhletu.
Už to bude tak dva roky, používám ji každý den (jinou tvářenku nemám) a pořád vypadá, že je úplně plná, dno nevidím ani omylem. Barva je podobná přirozené barvě mojí pusy, někde jsem četla, že tak se má hledat ideální odstín, takže já teda ideální mám. Na obličeji drží dlouho, ne úplně celý den, ale to na mojí mastnější pleti nevydrží nic, to se nedá nic dělat. Skoro vůbec nepráší, možná proto vůbec neubývá. Balení je bezva, neovírá se ani samo, ani si u toho člověk nezlomí nehet, jde to akorát.
Můžu ji doporučit, ale já si ji asi příště nekoupím z jednoho prostýho důvodu: nikdy v životě nevypotřebuju tohle první balení.:-)


Essence Stays no matter what Stunning brown tužka na oči

Jsem holka modrooká, takže hnědá tužka mi jde hezky k očím, a taky jsem holka blonďatá, takže černá je přes den na mě moc tvrdá. Na obalu se píše, že je voděodolná, to se mi úplně nezdá, ale drží dobře, jenom se hůř rozmazává, ale to mi neva, protože od toho ji nemám. Je plastová, má docela odolné balení, ale není vysouvací, musí se ořezávat, a ořezává se celkem blbě. Už nevím, kolik stála, hádám kolem do 60 Kč. Až na to ořezávání doporučuju. Nemyslím, že bych ji v dohledné době mohla vypotřebovat, ale kdyby jo, klíďo si ji koupím znovu.

Essence kajal pencil Black

Tady je to horší. S tužkou se dobře kreslí (maluje?), dobře se ořezává, je levná (kolem 50 Kč)... Ale rozmazává se hrozně moc. I obtiskuje. No hrůza děs, nekoupím si ji už ani omylem. Naštěstí jsem našla využití, na dětské tábory je jako dělaná, namalujete s ní fousy a bradavice a nemusíte se bát, že to z těch malejch špindírů nedostanete. Tuhle už si nekoupím.

Řasenka Essence maximum definition Black

Moje řasy jsou... jak bych to řekla.... normální, průměrný. Nejsou ani krátké, ani dlouhé, ani zatočené, ani rovné, ani světlé, ani černé. Docela mi vyhovují. Mít řasy až po čelo se mi sice líbí, ale nebylo mi to souzený, navíc, neměla bych čas odhánět všechny ty nápadníky.:-) Tuhle řasenku mám snad po desáté a rozhodně si ji budu kupovat dál. Má plastový karáček, což já ráda, navíc je ,,flexible". Stojí 79 Kč, dělá hezké přirozené řasy, neslepuje, je opravdu černá, nevysychá nijak moc rychle, tudíž plní všechno, co od řasenky čekám. Nelíbí se mi moc ten obal, ale zase se mi líbí cena. Jenom se trochu roztíká, hlavně v létě, když mám kolem očí mastno. Bohužel ji nedělají ve voděodolné verzi, takže jsem z toho trochu smutná, protože v zimě jedem na svatbu k moři, tam budu mastná od krémů a ubrečená od dojetí, tudíž potřebuju řasenku ještě jednu. Ideálně aby plnila všechno to, co tahleta, měla plasový kartáček, plus byla voděodolná... a když by stála do stovky a měla hezčí obal, vůbec bych se nezlobila. Znáte takovou?

Labello Fruity Shine Strawberry

O Labellu olivy a citron už jsem psala, takže to přeskočíme, a přejdeme rovnou na jeho jahodovou ségru. Mám tohle mazadlo snad už po sté, používám ho už od základky, teď jsem napočítala, že po kabelkách mám rovnou tři kusy. Zvlášť v zimě jsem fakt bledá a nevýrazná, takže používám různé tónované věci na rty, abych měla barvu aspoň někde. Tohle Labello ale používám nejradši. Voní jako jahody (ačkoli s trochou chemie), barví mírně do červena (při víc vrstvách barví docela dost), rty částečně hydratuje (ale na suché se nehodí, vypadá na šupinkách docela ee), leskne se tak akorát, člověk nevypadá, jako by zrovna dojedl chleba se sádlem, ale tak pěkně přirozeně. Vídávám ho teď za cenu do 40 Kč, což je paráda, škoda, že už jich mám tolik.

Astor Soft Sensation Lipcolour Butter odstín 008 a 010

Tyhlety rtěnkobalzámy v tužce se mi vždycky líbily. Abych si kupovala originál od Clinique, to mě ani nenapadlo, ale jak se objevily u dostupných značek, šla jsem do toho. A nic moc.

Odstín Hug me 008 je třpytkatej, to by mi nevadilo, ale věčně mám ty třpytky všude po obličeji a to mi vadí teda hodně. Jinak na rtech příjemný, nic moc nevydrží, ale to se dalo čekat, hezky voní. Mám ho za cca 120 Kč a už si ho nekoupím.

Odstín 010 Pink Lady je taková Barbie růžová, v létě, když jsem byla opálená, jsem v tom vypadala jak od Matella, ale docela se mi to líbilo (chichi). Teď v zimě ho většinou vrstvím před Revlon, který bude následovat. V této verzi třpytky nejsou, takže mě štve míň než kolega 008, ale taky to není úplně ono, na rtech ve víc vrstvách vypadá divně, leze do vrásek nebo jak bych to popsala. Stejná cena jako Hug me, stejný názor - už si nekoupím, ačkoli barva je bezva.

Ještě teda takovej dodatek, smazala se mi z toho tak půlka nápisů a vypadá to škaredě, za to taky bod dolů.


Revlon Just bitten kissable Balm stain odstín Darling

Moje první malovátko v tužce, viděla jsem ho někde na youtube a musela jsem ho mít. Objednávala jsem z Ebay, vyšel na cca 200 Kč a až ho vypotřebuju, koupím si ho znova. Koukněte na něj na googlu, vypadá hrozně krásně, je to barva podobná mým rtům, ale výraznější. Voní mentolově, ale nijak mi to nevadí, má tužší konzistenci než másla od Astoru a taky mnohem dýl vydrží. Měla jsem ho i ve svatební den a miluju ho, hodí se vždycky (když teda nemám zrovna náladu na červené Labello). Taky se mi tam smazaly nápisy, ale Revlonu nadržuju, takže mi to neva.



Co tam mám dál:

Štětec na tvářenku z DM, který mám už cca 3 roky, hrozně pelichá, ale nemám to srdce ho vyhodit, když ještě ,,funguje".

Krásné zrcátko z Belgie, které mi dovezl můj skvělý muž (a je na něm nahej čůrající minibelgičan)

Pinzetu z DM, která vypadá obyčejně a funguje obyčejně, tak, jak má pinzeta fungovat. Trochu jsem pokukovala po nějaké barevné, ale nechci tuhle vyhazovat a ani nechci mít doma tři pinzety (mám totiž ještě jednu rezervní). Tak leda že by se mi někdy ztratila nebo mi ji zabavili na letišti (to je nápad!).

Gumičky, pérka (říkáte tomu taky pérka?) a sponka.... k tomu nemám, co bych dodala. Jenom teda, nosila jsem tam takovou větší měkkou gumičku, ale někde jsem ji nechala, nevíte, kde se takové dají koupít?
A co máte v kosmetické taštičce vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat