úterý 29. října 2013

Sprchový gel Original Source (malina a vanilkové mléko)

Před třemi lety jsem dělala au-pair v Londýně. Nebyla jsem žádný nadšenec do kosmetiky, ale samozřejmě jsem si tam kupovala značky, co u nás nejsou dostupné, protože zkusit se má všechno. Jednou jsem na vaně u mé bio eko vego  crazy mum, co uměla uvařit dětem jenom mražené kuřecí nugetky nebo rybí prsty, uviděla sprchový gel Original Source. Měl príma retro obal, psali na něm, že je vegan (to mi teda bylo vcelku jedno, ale nějak mi to asociovalo, že to bude něco extra), tak jsem si řekla, že si ho taky pořídím... a pořídila. Potom už jsem si ho kupovala pořád.
Nedávno jsem brouzdala po DM a vzpomněla jsem si, že mi dochází sprcháč (kupuju si skoro pořád Palmolive, měním jenom vůni). Jak jsem tak hledala v regálu, uviděla jsem HO! Original Source sprcháč! A ve slevě za 55! (já totiž hrozně nerada dávám za sprcháč víc než 60 korun, připadá mi, že mezi tím mým Palmolive za 50 a dražšíma není rozdíl). Tak nebylo nad čím přemýšlet, šoupla jsem ho do košíku a bylo. Ale teda zamyslet jsem se měla aspoň trošku a vzít dva nebo tři nebo pět, teď už ta akce beztak není...
Nicméně jsem si domů donesla tohohle krasavce:
V Anglii jsem tuhle vůni neměla ani jednou, protože jsem vstávala hodně brzy a probouzela se až ve sprše, potřebovala jsem něco nakopávacího, takže jsem střídala limetku a citron (oboje mají v DM).

Tahle růžovka je, jak už jsem říkala, veganská, má recyklovatelný obal, krásně voní a hlavně je prostě hezkounká.:-) Gel má být hydratační, to nevím, nikdy to u gelu nepoznám, ale rozhodně nevysušuje (jako třeba Balea). Dobře pění, kůže vydrží vonět standardně tak hodinu. Maliny z gelu cítím, vanilku moc ne, celkově jsem nadšená, že jsem znovuobjevila zapomenuté a možná si ho ještě koupím i za plnou cenu, což je cca 80 Kč v DM.
Můžete se kouknout na stránky Original Source tady, ale je to na vlastní nebezpečí, prodává se toho u nás jen zlomek.

Žádné komentáře:

Okomentovat