úterý 29. října 2013

Vítejte!

Na začátek bych se chtěla představit a tak trochu nastínit, jak to tady bude vypadat, abyste si mohly včas rozmyslet, jestli sem chodit, nebo radši vůbec.
Jak už jsem psala, jsem Nela, je mi 24, bydlím, studuju a pracuju v Brně, jsem vdaná a ačkoli se považuju tak trochu za intelektuálku (ale teda nevím, jestli mě za ni považuje i někdo další..:-D), často a ráda navštěvuju různé holčičí blogy, kde hledám, jak mít hezčí pleť, míň debilní vlasy, hezčí byt, menší zadek, co si přečíst nebo jak uvařit něco okouzlujícího s minimem úsilí. Spousta mých oblíbených blogů je orientovaná buď jen na to, nebo na to... já mám v plánu obsáhnout úplně všechno, co mě zrovna zajímá. Ale protože mě i v mém skoroúplně dospělém věku trápí akné, protože se mi moje léta odbarvovaný blond vlasy mstí neskutečným lámáním, protože se ráda cpu a nerada cvičím, budu se hlavně ze začátku věnovat pleti, zničeným vlasům a hubnutí.
Vynasnažím se neopakovat, co už bylo stokrát napsáno, a zvlášť negativní recenze budou krátké, protože když je něco na houby, tak je to prostě na houby a jakýpak copak.:-)
Snad se vám u mě bude líbit, těším se na odezvu v komentářích (můžete i kritizovat, ale jenom tak lehce, je to jasný?:-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat