neděle 3. listopadu 2013

Jak jsem začala hubnout

Prvního listopadu jsem začala. Vzhledem k tomu, že bych si chtěla váhu snížit a pak udržet, nemám na sebe nereálné požadavky. Vím, že nedokážu nejíst tatarák s topinkama, těstoviny s omáčkou ze smetany, bez piva to taky půjde těžko... Taky vím, že v prosinci budem mít zabíjačku a že pak budou Vánoce. Letos poprvé budeme s mužem na Vánoce sami, bez rodičů, v našem novém domku, takže o svátcích budeme všechny navštěvovat... a to se prostě nedá, nehledě na to, že já jsem prostě gurmán a nemíním z toho slevovat.
Jenže jak to udělat, žejo, když ještě k tomu nemám ráda sport... Jediné řešení bylo zmenšit porce, nejíst tučná jídla večer (nebo aspoň ne pořád) a přidat na pohybu (a nemusí to být zrovna sport v pravém smyslu slova). Tak jsem v pátek začala. Ráno jsem si stoupla na váhu (asi po roce), ukazovala 69,3 kg. Tak jsem si to zaokrouhlila na 70, aby se mi to pak lip počítalo. Znova se zvážím přesně za měsíc. Určitě nemá smysl se vážit každý týden, pamatuju si ze svého štíhlejšího období, kdy jsem neměla fóbii z váhy, kolik kilo mi vždycky přibylo, když jsem měla měsíčky. Nebudu vás zahlcovat podrobnostma a prostě napíšu jídelníček:

 1. 11.

Snídaně: Hollandia bílá, ovesné vločky, trocha slunečnicových semínek, lžička medu a jablko od maminky ze zahrady (to snídám skoro vždycky v týdnu, trochu od těch semínek čekám hezčí vlasy.. zatím nic:-))
Mateřídouškový čaj 0,5 litru (naštěstí si odjakživa čaj nesladím)

Svačina: banán

Oběd: šťouchané brambory s pórkem, rajčatový „salát” (cherry rajčata s kapkou oliv. oleje a bylinkovou solí)

Odpolední svačina: zaskočila jsem si ke kadeřnici a dala jsem si tam kafe (s cukrem, bez něj kafe nevypiju)
Bylo to nejdražší jídlo dne, 1000 za melír. Ufff.

Večeře: celozrnný chleba s tuňákem, paprika

Pohyb: u Lily jsem viděla retro video, tak jsem si s něma 30 minut zahopsala, pak už jsem byla mrtvá a musela jsem do města. Večer jsme šli s manželem na pivo, dala jsem si jedno a asi litr vody (opravdu si vážím hospod, kde bez řečí donesou džbánek s kohoutkovou a nenutí mě si dát pět balených vod po dvacce). Z hospody jsme šli procházkou asi 2 km.

Pití píšu jenom když to není voda, vypiju jí opravdu hodně, takže to nemá cenu vypisovat.

2. 11.

Snídaně: loupáček s máslem a Caro s cukrem a mlíkem (já vííím, ale donesl mi to manžel do postele, neříkala jsem mu, že chci hubnout, tak jsem ho s tím nemohla poslat pryč)

Svačina: jablko

Oběd: bramborák a kysané zelí (místo hladké mouky celozrnná a dělané na kontaktním grilu bez tuku)

Odpolední svačina: vanilková Matylda

Večeře:  byli jsme v kině, pak jsme přišli domů a já jsem usnula na gauči, takže se večeře nekonala

Pohyb: Po víc než roce jsme vytáhli inline brusle (a přitom mám takový krásný), a cca 2 hodiny jsem se na nich trápila. Opravdu nemám talent, ale rozhodně jsem toho vypotila dost.

Z těch prvních dvou dnů mám skvělý pocit, hlavně kvůli tomu, že jsem si nedala nic sladkého a nejedla večer.. a hlavně, že jsem se donutila k pohybu. Je mi fakt dobře.:-)

zdroj
P.S.: Udělala jsem si radost a nejsou to ani boty, ani kosmetika, nýbrž (schválně, jak často používáte tohle slovo?:-)) bezva modrá retro brčka, kterýma se v létě na terase budou srkat drinky jedna báseň:-) Za 25 na Ebay.
Ebay








Žádné komentáře:

Okomentovat