čtvrtek 7. listopadu 2013

Hubnutí. Den pátý, šestý a sedmý.

V úterý ráno jsem cítila, že je zle. Cca dvakrát do roka mívám zánět močáku, většinou to zachytím včas, ale i tak je to docela vopruz. No a vzbudím se, cítím, že je mi trochu zima (ještě netopíme a v noci jsem se odkopala). Taky jsem měla pocit, že mám v břiše tak pět litrů na vyčůrání.... tak jsem valila. A kulový. Pár kapek, řezavej pocit, však to znáte. Když mám čas, dost mi pomáhá vypít litry urologickýho čaje, zabalit si celou spodní půlku těla do dvou peřin a nejít na záchod, dokud nevypiju aspoň dva litry, aby mělo co jít ven. Většinou to do pár hodin zabere. Jenže ve středu jsem čas neměla, musela jsem do práce, což je na nic, potože běhat na záchod po deseti minutách je krajně podezřelý. Nicméně se nedalo nic dělat a musela jsem si svých osm (spíš teda devět) hodin odpracovat. Co tím chci říct - v úterý jsem jedla jen ovoce a bílej jogurt s brusinkama, takže to nemá cenu vypisovat. Po práci jsem usnula a spala až do středy... a byla jsem zase zdravá.:-)


6. 11.

Snídaně: ovesná kaše s medem, skořicí, brusinkami a jablíčkem

Svačina: kefírové mléko 0, 3 l

Oběd: šopák s celozrnnou bagetou

Svačina: banán

Večeře: celoznný toast se sýrem a žlutou paprikou

Pohyb: víceméně žádný. Nebo teda... určitě žádný.:-)

7. 11.

Snídaně: lámankový chleba s lučinou, rajčata

Svačina: dvě menší jablka

Oběd: celozrnné špagety s rajčaty, tuňákem a olivami

Svačina: nic

Večeře: borůvkový jogurt

Pohyb: po večeři jsme šli hrát tenis, nehrála jsem tak pět let, ale nebyla jsem nakonec tak marná, jak jsem čekala. Za odměnu jedna Plzeň.

Ostatní dojmy z posledních dnů:

Opravdu nemám pocit, že bych zhubla byť jen deko, ale těší mě, že zase trošku sportuju

Moc mi nechutná krůtí maso, ale myslela jsem, že manželovi jo. Vyvedl mě z omylu... takže už je nemusím kupovat.:-)

Obličej mám o 60 procent lepší než před čtrnácti dny, záda a dekolt o 100 procent horší

Jsem asi jediná na světě, komu nijak zvlášť neučarovaly odličovací oleje od Salusu. Zlatej kokosák.





Žádné komentáře:

Okomentovat