úterý 5. listopadu 2013

Hubnutí. Den třetí a čtvrtý.

Tak už je to celé čtyři dny a nikdo si toho ještě nevšiml, nechápu.:-))

3. 11.
Snídaně: dvě míchaná vajíčka, rajčata, 0, 5 l mateřídouškového čaje

Svačina: banán

Oběd: gnocchi (správně se čte jako ňoky) s krůtím masem, žampiony, špenátem a smetanou

Odpolední svačina: pistáciový puding

Večeře: jablko

(ten puding byl tak sladkej, že mám výčitky ještě dneska:-))

Pohyb: ráno 100 sedů lehů, když byl Milý ve sprše, potom večerní procházka na cca hodinu

4. 11.

Snídaně: jablko (zaspala jsem do práce)

Svačina: celorznná houska s lilkovou pomazánkou (bio z DM)

Oběd: celozrnné špagety se zbytkem krůtího z předchozího dne

Odpolední svačina: jablečný grog (divadlo s kamarádkou)

Večeře: mrkev a coca cola (potřebovala jsem vydržet vzůru a byla jsem děsně unavená)

Pohyb: ráno 30 minut cvičení podle videa od Lili, večer pěšky z divadla domů (cca 40 minut)

Pořád jsem se sebou spokojená, zvládla jsem zatím docela eliminovat sladké a docela i alkohol, a zatím jsem se nepřecpala.:-)


Ostatní dojmy z posledních dnů:
nemám co na sebe do divadla ani do společnosti. Polovina mé příští výplaty půjde na malé černé, společenské kalhoty, lodičky a kozačky

akné na obličeji stagnuje, zlepšilo se to možná o deset procent, což není věru moc. Navíc se mi udělaly po sto letech pupínky i na zádech a v dekoltu.

zvažuju, že si odbarvím vlasy sama, protože od všech kadeřnic odcházím nespokojená



Žádné komentáře:

Okomentovat