středa 13. listopadu 2013

Jak jsem za tři dny zhubla šest kilo

Nečekejte návod na nějakou super účinnou dietu, zhubla jsem tak nezdravým a nepříjemným způsobem, že bych to nikomu nepřála. No ale jestli přecejen máte zájem, tady je postup:

1) Když vám zavolá švagrová, jestli byste jí nepohlídali nemocné dítě (1 rok), protože oni mají už půl roku lístky do divadla, buďte nejhodnější teta a rovnou řekněte ano, nejlíp se ani neptejte, co za nemoc to ten její poklad má.

2) Když vám dovezou dítě zelený jak sedma, co trochu smrdí, protože se poblinkalo v autě, prostě mu napusťte vanu a převlečte ho do suchýho. Pak se teprve zeptejte matky, co že mu vlastně je. Pokud vám mezi dveřma řekne:je trochu nachlazenej a asi mu moc nesedl oběd.. Tak to máte vysokou šanci na ploché břicho ve třech dnech. Neber to...

3) Tulte se k němu, noste ho, snažte se být co nejblíž, třeba to taky chytnete.

Nakonec se ukázalo, že než nachlazení je to spíš nějaká hnusná střevní chřipka, protože k blinkání se přidal ještě průjem...  Byla to vážně dlouhá noc. Nechala jsem si ho až do rána, aby si mohli zajít i na večeři a na skleničku a nemuseli ho trápit převozem přes půl Brna.

Hlavně mě ale VŮBEC nenapadlo, že to od toho prcka můžu chytit! Tři dny jsem zvracela, tím jsem si oslabila imunitu, takže se mi vrátil zánět močáku, kterej jsem týden předtím pracně rozháněla, mám týden neschopenku a šest kilo dole. Sice teda jinak vypadám hrozně a můžu jíst jen piškoty a rohlík, ale zhubla jsem, heč.:-D

Zdroj


Žádné komentáře:

Okomentovat